Diyarbakır'da Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı
Diyarbakır'da Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı
Haber Giriş Tarihi: 27.06.2026 15:17
Haber Güncellenme Tarihi: 27.06.2026 15:17
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, hem kent kültürünün önemli bir parçası olan geleneksel lezzetleri yaşatmak hem de sıcak yaz günlerinde yurttaşları serinletmek amacıyla tarihi Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramında bulundu. Etkinlik kapsamında yurttaşların talep, öneri ve şikâyetleri de dinlenerek ilgili birimlere iletilmek üzere kayıt altına alındı.
DİYARBAKIR (İGFA) - Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kent kültürünün önemli bir parçası olan geleneksel lezzetleri yaşatmak ve yaz mevsiminin sıcak günlerinde yurttaşlara serinletici ikramlarda bulunmak amacıyla tarihi Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığına bağlı Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, yurttaşların yoğun olarak kullandığı Sur ilçesindeki tarihi Ulu Cami önünde gerçekleştirildi.
Cuma namazı öncesi ve sonrasında ikram yapıldı
Cuma namazı öncesinde ve sonrasında kurulan stantlarda ekipler tarafından yurttaşlara ve kenti ziyarete gelen yerli ve yabancı turistlere Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı mutfağında hazırlanan reyhan şerbeti ikram edildi. Yoğun ilgi gören etkinlikte, geleneksel bir lezzet olan reyhan şerbeti sıcak havada serinlemek isteyen yurttaşlara dağıtıldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Diyarbakır'da Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramı
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, hem kent kültürünün önemli bir parçası olan geleneksel lezzetleri yaşatmak hem de sıcak yaz günlerinde yurttaşları serinletmek amacıyla tarihi Ulu Cami önünde reyhan şerbeti ikramında bulundu. Etkinlik kapsamında yurttaşların talep, öneri ve şikâyetleri de dinlenerek ilgili birimlere iletilmek üzere kayıt altına alındı.
DİYARBAKIR (İGFA) - Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kent kültürünün önemli bir parçası olan geleneksel lezzetleri yaşatmak ve yaz mevsiminin sıcak günlerinde yurttaşlara serinletici ikramlarda bulunmak amacıyla tarihi Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığına bağlı Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, yurttaşların yoğun olarak kullandığı Sur ilçesindeki tarihi Ulu Cami önünde gerçekleştirildi.
Cuma namazı öncesi ve sonrasında ikram yapıldı
Cuma namazı öncesinde ve sonrasında kurulan stantlarda ekipler tarafından yurttaşlara ve kenti ziyarete gelen yerli ve yabancı turistlere Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı mutfağında hazırlanan reyhan şerbeti ikram edildi. Yoğun ilgi gören etkinlikte, geleneksel bir lezzet olan reyhan şerbeti sıcak havada serinlemek isteyen yurttaşlara dağıtıldı.
Son Haberler
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi
1 haftada 29 ilde siber suça 409 gözaltı!
MSB'den Türk Kara Kuvvetleri paylaşımı
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor!
Bursa Nilüfer’de genç yeteneklerin emeği sergiye dönüştü
Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı
Bursa Yıldırım'da aşıklık geleneğine vefa
Nilüfer Caz'da Musa Eroğlu’ndan unutulmaz konser
İzmir Karabağlar’da Tekstil Akademi açıldı
Denizli Büyükşehir ve LÖSEV’den farkındalık semineri
İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor
Bursa Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri coşkusu