Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Haziran ayı Yürütme Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi’nin 14 Temmuz 2026’da Olağan Genel Kuruluna gitmesi kararı verildi.
DENİZLİ (İGFA) - Denizli Kent Konseyi Başkanı Ali Marım başkanlığında DBB Kongre ve Kültür Merkezi’nde bir araya gelen yürütme kurulu, kentin geleceğine yönelik gündem maddelerini görüştü. Toplantıda öne çıkan en önemli başlık ise Kent Konseyi’nin yeni dönem yönetimini belirleyecek olan olağan genel kurul tarihi oldu.
Başkan Marım'dan yürütme kuruluna teşekkür
Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, konseyin olağan genel kurulunun Temmuz ayında yapılacağını duyurdu. Mevzuat gereği kurulacak sandıkla ilgili konuşan Marım, "14 Temmuz 2026 Salı günü saat 10.00'da DBB Kongre ve Kültür Merkezi'nde Kent Konseyi Genel Kurulumuzu gerçekleştireceğiz. Büyük bir özveriyle emek veren yürütme kurulu üyelerimize, kentimiz için gerçekleştirdikleri değerli çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum" dedi.
Denizli Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan 12. Olağan Genel Kurul ile birlikte, Kent Konseyi Başkanı ve yürütme kurulu üyeleri belirlenmiş olacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Denizli Kent Konseyi seçime gidiyor
Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Haziran ayı Yürütme Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi’nin 14 Temmuz 2026’da Olağan Genel Kuruluna gitmesi kararı verildi.
DENİZLİ (İGFA) - Denizli Kent Konseyi Başkanı Ali Marım başkanlığında DBB Kongre ve Kültür Merkezi’nde bir araya gelen yürütme kurulu, kentin geleceğine yönelik gündem maddelerini görüştü. Toplantıda öne çıkan en önemli başlık ise Kent Konseyi’nin yeni dönem yönetimini belirleyecek olan olağan genel kurul tarihi oldu.
Başkan Marım'dan yürütme kuruluna teşekkür
Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, konseyin olağan genel kurulunun Temmuz ayında yapılacağını duyurdu. Mevzuat gereği kurulacak sandıkla ilgili konuşan Marım, "14 Temmuz 2026 Salı günü saat 10.00'da DBB Kongre ve Kültür Merkezi'nde Kent Konseyi Genel Kurulumuzu gerçekleştireceğiz. Büyük bir özveriyle emek veren yürütme kurulu üyelerimize, kentimiz için gerçekleştirdikleri değerli çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum" dedi.
Denizli Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan 12. Olağan Genel Kurul ile birlikte, Kent Konseyi Başkanı ve yürütme kurulu üyeleri belirlenmiş olacak.
Son Haberler
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi
1 haftada 29 ilde siber suça 409 gözaltı!
MSB'den Türk Kara Kuvvetleri paylaşımı
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor!
Bursa Nilüfer’de genç yeteneklerin emeği sergiye dönüştü
Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı
Bursa Yıldırım'da aşıklık geleneğine vefa
Nilüfer Caz'da Musa Eroğlu’ndan unutulmaz konser
İzmir Karabağlar’da Tekstil Akademi açıldı
Denizli Büyükşehir ve LÖSEV’den farkındalık semineri
İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor
Bursa Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri coşkusu