Bursa Osmangazi'de alzheimer hastaları için Anneler Günü kutlaması
Bursa Osmangazi'de alzheimer hastaları için Anneler Günü kutlaması
Bursa Osmangazi'de alzheimer hastaları için Anneler Günü kutlaması
Haber Giriş Tarihi: 09.05.2025 11:41
Haber Güncellenme Tarihi: 09.05.2025 11:41
Kaynak:
İGF Haber
Bursa'da Osmangazi Belediyesi, Osmangazi Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi çatısı altında hizmet veren Alzheimer Bakım Merkezi (ALBAM) sakinleri için ‘Anneler Günü’ne özel kahvaltı etkinliği düzenledi.
BURSA (İGFA) - Osmangazi Belediyesi tarafından ‘Anneler Günü’ dolayısıyla düzenlenen kahvaltı etkinliğine katılan ALBAM sakinleri, hem eğlenceli hem de duygusal anlar yaşadı.
Sürpriz etkinlik, ALBAM sakinlerini oldukça mutlu etti. Sukaypark Sosyal Tesisi’nde düzenlenen ‘Anneler Günü’ programına, Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan, Osmangazi Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürü Sevcan Yaman, ALBAM sakinleri ve yakınları katıldı.
Tüm annelerin Anneler Günü’nü kutlayan Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan, “Osmangazi Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren ALBAM’ın 37 üyesi ile kahvaltıda bir araya geldik. Annelerimizi sadece Anneler Günü’nde değil, yaşamımızın her anında anmalıyız. Onları hiç unutmamalıyız. Bugün bir araya geldiğimiz ALBAM üyelerimizin, yüzlerindeki gülümsemeyi görmek bizleri oldukça mutlu etti. Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun” dedi.
Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan, kahvaltı programı sonunda ALBAM sakinlerine çeşitli hediyeler verdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursa Osmangazi'de alzheimer hastaları için Anneler Günü kutlaması
Bursa Osmangazi'de alzheimer hastaları için Anneler Günü kutlaması
Bursa'da Osmangazi Belediyesi, Osmangazi Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi çatısı altında hizmet veren Alzheimer Bakım Merkezi (ALBAM) sakinleri için ‘Anneler Günü’ne özel kahvaltı etkinliği düzenledi.
BURSA (İGFA) - Osmangazi Belediyesi tarafından ‘Anneler Günü’ dolayısıyla düzenlenen kahvaltı etkinliğine katılan ALBAM sakinleri, hem eğlenceli hem de duygusal anlar yaşadı.
Sürpriz etkinlik, ALBAM sakinlerini oldukça mutlu etti. Sukaypark Sosyal Tesisi’nde düzenlenen ‘Anneler Günü’ programına, Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan, Osmangazi Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürü Sevcan Yaman, ALBAM sakinleri ve yakınları katıldı.
Tüm annelerin Anneler Günü’nü kutlayan Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan, “Osmangazi Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren ALBAM’ın 37 üyesi ile kahvaltıda bir araya geldik. Annelerimizi sadece Anneler Günü’nde değil, yaşamımızın her anında anmalıyız. Onları hiç unutmamalıyız. Bugün bir araya geldiğimiz ALBAM üyelerimizin, yüzlerindeki gülümsemeyi görmek bizleri oldukça mutlu etti. Tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun” dedi.
Osmangazi Belediye Başkan Yardımcısı Mücahit Yıldızhan, kahvaltı programı sonunda ALBAM sakinlerine çeşitli hediyeler verdi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor