Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer’deki FSM Camii’nde Cuma namazı sonrası Muharrem ayı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan ikram standında vatandaşlara aşure dağıttı.
BURSA (İGFA) - Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin ile birlikte AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticilerinin de bulunduğu programa, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Bursalıların Muharrem ayını tebrik eden Başkan Vekili Şahin Biba, “Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz” dedi.
AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan da Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği program vesilesiyle FSM Camii’nde vatandaşlarla buluşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bursalılara aşure ikramında da bulunan Gürkan, önemli bir geleneği yaşattığı için Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi,15 Temmuz’a kadar il genelinde 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramı sürecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Vekili Biba: Aşure, bereket demektir
Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer’deki FSM Camii’nde Cuma namazı sonrası Muharrem ayı dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi’nce kurulan ikram standında vatandaşlara aşure dağıttı.
BURSA (İGFA) - Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin ile birlikte AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan, Büyükşehir Belediyesi meclis üyeleri ve belediye yöneticilerinin de bulunduğu programa, vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Bursalıların Muharrem ayını tebrik eden Başkan Vekili Şahin Biba, “Geleneğimizi devam ettiriyoruz. Aşure, bereket demektir. Muharrem ayının şehrimize ve ülkemize bereket getirmesini diliyorum. Bursa genelinde 28 farklı noktada aşure dağıtımına devam edeceğiz” dedi.
AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan da Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği program vesilesiyle FSM Camii’nde vatandaşlarla buluşmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bursalılara aşure ikramında da bulunan Gürkan, önemli bir geleneği yaşattığı için Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.
Bursa Büyükşehir Belediyesi,15 Temmuz’a kadar il genelinde 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramı sürecek.
Son Haberler
Ceylanpınar'da yıpranan Türk bayrağı yenilendi
Kastamonu Taşköprü'de 'güven ve huzur' uygulaması
Bakan Uraloğlu: Uzaydaki varlığımızı güçlendirdik
Şanlıurfa Jandarması'ndan KADES bilgilendirmesi
1 haftada 29 ilde siber suça 409 gözaltı!
MSB'den Türk Kara Kuvvetleri paylaşımı
Kalitesiz güneş gözlüğü katarakt riskini artırabiliyor!
Bursa Nilüfer’de genç yeteneklerin emeği sergiye dönüştü
Gaziantep'ten Venezuela'ya yardım çağrısı... Başkan Şahin bir aylık maaşını bağışladı
Bursa Yıldırım'da aşıklık geleneğine vefa
Nilüfer Caz'da Musa Eroğlu’ndan unutulmaz konser
İzmir Karabağlar’da Tekstil Akademi açıldı
Denizli Büyükşehir ve LÖSEV’den farkındalık semineri
İzmir’in mirası çocuklarla geleceğe taşınıyor
Bursa Osmangazi’de Yaz Mahalle Şenlikleri coşkusu