Antalya Muratpaşa’nın sultanları yeni sezona hazır
Antalya Muratpaşa’nın sultanları yeni sezona hazır
Haber Giriş Tarihi: 04.06.2026 11:15
Haber Güncellenme Tarihi: 04.06.2026 11:15
Kaynak:
IGF
https://www.marmaratv.com.tr
Türkiye Voleybol Federasyonu Kadınlar 1. Ligi’nde mücadele eden Muratpaşa Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Açı Koleji’yle iş birliği protokolünü yeniledi.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa Belediyesi Kadın Voleybol Takımı, 2026-2027 sezonunda da Açı Koleji iş birliğiyle Arabica Coffee House Kadınlar Voleybol 1. Ligi’nde mücadele edecek. Yeni sezon öncesinde düzenlenen törenle iş birliği protokolü yeniden imzalandı.
Törene Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Muratpaşa Belediyespor Kulüp Başkanı Özcan Yılmaz ve Antalya Açı Voleybol Spor Kulübü Başkanı Mustafa Serhat Ünal katıldı.
İmza töreninde konuşan Başkan Uysal, yenilenen iş birliğinin Muratpaşa’ya ve kulübe hayırlı olmasını diledi. Sporun Muratpaşa’daki önemine dikkat çeken Uysal, belediye olarak yaygınlaşmamış birçok spor dalı da dahil olmak üzere kentte spora destek vermeye devam ettiklerini söyledi. Kadın voleybol takımına yeni sezonda başarılar dileyen Başkan Uysal, takımın önemli başarılara imza atacağına inandığını ifade etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya Muratpaşa’nın sultanları yeni sezona hazır
Türkiye Voleybol Federasyonu Kadınlar 1. Ligi’nde mücadele eden Muratpaşa Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, Açı Koleji’yle iş birliği protokolünü yeniledi.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa Belediyesi Kadın Voleybol Takımı, 2026-2027 sezonunda da Açı Koleji iş birliğiyle Arabica Coffee House Kadınlar Voleybol 1. Ligi’nde mücadele edecek. Yeni sezon öncesinde düzenlenen törenle iş birliği protokolü yeniden imzalandı.
Törene Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Muratpaşa Belediyespor Kulüp Başkanı Özcan Yılmaz ve Antalya Açı Voleybol Spor Kulübü Başkanı Mustafa Serhat Ünal katıldı.
İmza töreninde konuşan Başkan Uysal, yenilenen iş birliğinin Muratpaşa’ya ve kulübe hayırlı olmasını diledi. Sporun Muratpaşa’daki önemine dikkat çeken Uysal, belediye olarak yaygınlaşmamış birçok spor dalı da dahil olmak üzere kentte spora destek vermeye devam ettiklerini söyledi. Kadın voleybol takımına yeni sezonda başarılar dileyen Başkan Uysal, takımın önemli başarılara imza atacağına inandığını ifade etti.
Son Haberler
Gençliğin Başkenti Kocaeli’de dünyanın her köşesinden kültürler buluştu
Osmangazi’de THM Topluluğu'ndan dönem sonu konseri
Pist Bisikleti Milli Takımımızdan Çekya'da madalya yağmuru
Isparta Atabey Sulaması Yenileme Projesi'nde sona gelindi
Yetki belgesiz araç ticaretine 102 milyon TL ceza
Kocaeli Büyükşehir İtfaiyesi her daim göreve hazır
Erzurum Pasinler'den Hasankale'ye ziyaret
Ordu'da 250 haneye kesintisiz içme suyu sağlandı
BNP Paribas Cardif Türkiye’de İş Ortaklıkları Kanalı Genel Müdür Yardımcısı Banu Büyükoğuz oldu
İzmir Karabağlar Belediyesi web sitesini yeniledi
Artemis Lions'ta bayrak değişimi
Kabine bugün toplanıyor... İran-ABD Anlaşması ve ekonomi gündemde
Kütahya’da Gülten Dayıoğlu Müzesi için çalışmalar başladı
Efes Selçuk’ta atık yemekler mamaya dönüşüyor
Dokuz Eylül Üniversitesi’nde Çevre Günleri Sempozyumu yapıldı