Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe sakinlerinin sorunlarına hızlı ve etkili çözümler sundu.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa Belediyesi tarafından 2014 yılının 17 Kasım tarihinde hayata geçirilen Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleri aracılığıyla Muratpaşa’da yaşayan vatandaşların istek, şikâyet ve önerilerini alıyor. Kuruluşundan bu yana çözüm odaklı hizmet anlayışıyla çalışan Turunç Masa, 11’inci hizmet yılında da güvenilir bir başvuru merkezi olmayı sürdürdü.
Aralık ayında Turunç Masa’ya iletilen toplam 10 bin 950 başvuru çözüme ulaştırıldı. Mahalle bazında en fazla talep, 935 başvuruyla Güzeloba Mahallesi’nden geldi. İlçenin en kalabalık mahallesi olan Güzeloba’yı, 519 başvuruyla Çağlayan Mahallesi ve 443 başvuruyla Fener Mahallesi takip etti.
Aralık ayında gelen başvuruların büyük bir kısmı sağlık hizmetleriyle ilgiliydi. Evde bakım hizmeti, hasta nakil ve diyetisyen hizmetleri, en çok talep gören hizmetler arasında yer aldı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Antalya Muratpaşa'da çözümün adresi Turunç Masa
Antalya Muratpaşa Belediyesi’nin halkla ilişkiler ve yönetişim sistemi Turunç Masa, 2024 yılının Aralık ayında 10 bin 950 başvuruyu çözüme kavuşturarak ilçe sakinlerinin sorunlarına hızlı ve etkili çözümler sundu.
ANTALYA (İGFA) - Antalya Muratpaşa Belediyesi tarafından 2014 yılının 17 Kasım tarihinde hayata geçirilen Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleri aracılığıyla Muratpaşa’da yaşayan vatandaşların istek, şikâyet ve önerilerini alıyor. Kuruluşundan bu yana çözüm odaklı hizmet anlayışıyla çalışan Turunç Masa, 11’inci hizmet yılında da güvenilir bir başvuru merkezi olmayı sürdürdü.
Aralık ayında Turunç Masa’ya iletilen toplam 10 bin 950 başvuru çözüme ulaştırıldı. Mahalle bazında en fazla talep, 935 başvuruyla Güzeloba Mahallesi’nden geldi. İlçenin en kalabalık mahallesi olan Güzeloba’yı, 519 başvuruyla Çağlayan Mahallesi ve 443 başvuruyla Fener Mahallesi takip etti.
Aralık ayında gelen başvuruların büyük bir kısmı sağlık hizmetleriyle ilgiliydi. Evde bakım hizmeti, hasta nakil ve diyetisyen hizmetleri, en çok talep gören hizmetler arasında yer aldı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa Nilüfer’de çocuklar arkeoloji ile tanışıyor
İzmit Belediyesi 'Gültepe'lileri dinledi
Konya Selçuklu'da kamyon üzeri gübre dağıtım aracı
Muğla’da zabıta ekiplerinden dilencilik operasyonu
İzmit’te çocuklar yüzme öğreniyor
Huawei, Dubai'deki 'Fashion Next' lansmanında, yeni ürünlerini ve XMAGE Awards 2025'i tanıttı
Konya'nın gururu sporcu EYOF'ta Türkiye'yi temsil edecek
Mardin'de sıcaklık 44 dereceyi aştı! Sıcaklıklar bunaltıyor
MASKİ’den Atatürk Kent Parkı’ndaki derede temizlik çalışması
İçişleri, Adıyaman'ı da görevden uzaklaştırdı
Başkan Büyükgöz, karate şampiyonlarını ağırladı
İletişim Başkanlığı'nda devir-teslim tamam
Pancar üreticisine 410 milyon TL sulama avansı desteği
Sakarya Kanlıçay Köprüsü’nde çalışmalar başladı
15 ülkeden gelen misafirler Malatya'da