Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, Türkiye'de sağlıklı, mutlu ve müreffeh ailelerin oluşturulması ve aile yaşam kalitelerinin artırılması amacıyla hayata geçirilen Aile Eğitim Programı ile bugüne kadar 3 milyon vatandaşa ulaştıklarını söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 31.10.2022 00:06
Haber Güncellenme Tarihi: 31.10.2022 00:06
Kaynak:
İGF Haber
ANKARA (İGFA) - Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, ailelerin sorun çözme kapasitelerini artırmak, aile olmanın, yuva kurmanın sorumluluklarını aktarmak amacıyla ülke genelinde eğitim ve farkındalık çalışmaları yürüttüklerini kaydetti.
Bu kapsamda koruyucu ve önleyici bir hizmet olan Aile Eğitim Programını (AEP) 2013 yılından bu yana 81 ilde uyguladıklarını belirten Bakan Yanık, Eğitim ailede başlar anlayışı ile hayata geçirdiğimiz program ile ailelerin güçlendirilmesi, ailelerin sahip oldukları imkânları daha iyi kullanabilmeleri, aile değerlerinin korunması ve gelecek nesillere aktarımını amaçlıyoruz dedi.
Programın ülkemizde sağlıklı, mutlu ve müreffeh ailelerin oluşturulması ve aile yaşam kalitelerinin artırılması amacıyla başlattıklarının altını çizen Bakan Yanık, vatandaşların Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri ile Sosyal Hizmet Merkezleri aracılığıyla ücretsiz bir şekilde yararlanabileceklerini söyledi.
EN FAZLA YARARLANAN İLLER OSMANİYE, ANKARA VE HATAY
Bakan Derya Yanık, sağlıklı ve mutlu ailelerin oluşmasına katkıda bulunmak için başlattıkları Aile Eğitim Programından en fazla yararlanan üç ilin ise Osmaniye, Ankara ve Hatay olduğunu kaydetti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Aile Eğitim'den 3 milyon vatandaş yararlandı
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, Türkiye'de sağlıklı, mutlu ve müreffeh ailelerin oluşturulması ve aile yaşam kalitelerinin artırılması amacıyla hayata geçirilen Aile Eğitim Programı ile bugüne kadar 3 milyon vatandaşa ulaştıklarını söyledi.
ANKARA (İGFA) - Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Derya Yanık, ailelerin sorun çözme kapasitelerini artırmak, aile olmanın, yuva kurmanın sorumluluklarını aktarmak amacıyla ülke genelinde eğitim ve farkındalık çalışmaları yürüttüklerini kaydetti.
Bu kapsamda koruyucu ve önleyici bir hizmet olan Aile Eğitim Programını (AEP) 2013 yılından bu yana 81 ilde uyguladıklarını belirten Bakan Yanık, Eğitim ailede başlar anlayışı ile hayata geçirdiğimiz program ile ailelerin güçlendirilmesi, ailelerin sahip oldukları imkânları daha iyi kullanabilmeleri, aile değerlerinin korunması ve gelecek nesillere aktarımını amaçlıyoruz dedi.
Programın ülkemizde sağlıklı, mutlu ve müreffeh ailelerin oluşturulması ve aile yaşam kalitelerinin artırılması amacıyla başlattıklarının altını çizen Bakan Yanık, vatandaşların Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlükleri ile Sosyal Hizmet Merkezleri aracılığıyla ücretsiz bir şekilde yararlanabileceklerini söyledi.
EN FAZLA YARARLANAN İLLER OSMANİYE, ANKARA VE HATAY
Bakan Derya Yanık, sağlıklı ve mutlu ailelerin oluşmasına katkıda bulunmak için başlattıkları Aile Eğitim Programından en fazla yararlanan üç ilin ise Osmaniye, Ankara ve Hatay olduğunu kaydetti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı