Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından 4-10 Mayıs İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında güvenli çalışma koşullarını yaygınlaştırmak amacıyla “Yılın İSG Ödülleri” ile “Benim Gözümden Güvenli Çalışma” temalı fotoğraf yarışması ödül töreni düzenlendi.
ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi, insan odaklı belediyecilik anlayışı ile toplumda farkındalık oluşturan uygulamalarına devam ediyor.
İş Sağlığı ve Güvenliği kültürünün yaygınlaştırılması amacıyla her yıl 4-10 Mayıs tarihleri arasında ulusal düzeyde kutlanan İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında, Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde “Yılın İSG Ödülleri” ile “Benim Gözümden Güvenli Çalışma” temalı fotoğraf yarışmasının ödül töreni düzenlendi.
YARIŞMADA 331 ESER YER ALDI
ABB Konferans Salonunda gerçekleştirilen ödül töreninde fotoğraf yarışmasına katılan 331 eser arasından dereceye giren ilk 3 esere ödül verildi. Fotoğraf yarışmasında birinci, ikinci ve üçüncü olan fotoğraflara “https://yarisma.meditek.tr/sonuclar” internet adresi üzerinden ulaşılabiliyor.
Etkinlik süresince; İSG alanında faaliyet gösteren ABB birimleri farkındalık stantlarında katılımcılara tanıtım ve bilgi paylaşımında bulundu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ABB “Yılın İSG Ödülleri”ni dağıttı
Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından 4-10 Mayıs İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında güvenli çalışma koşullarını yaygınlaştırmak amacıyla “Yılın İSG Ödülleri” ile “Benim Gözümden Güvenli Çalışma” temalı fotoğraf yarışması ödül töreni düzenlendi.
ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi, insan odaklı belediyecilik anlayışı ile toplumda farkındalık oluşturan uygulamalarına devam ediyor.
İş Sağlığı ve Güvenliği kültürünün yaygınlaştırılması amacıyla her yıl 4-10 Mayıs tarihleri arasında ulusal düzeyde kutlanan İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında, Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde “Yılın İSG Ödülleri” ile “Benim Gözümden Güvenli Çalışma” temalı fotoğraf yarışmasının ödül töreni düzenlendi.
YARIŞMADA 331 ESER YER ALDI
ABB Konferans Salonunda gerçekleştirilen ödül töreninde fotoğraf yarışmasına katılan 331 eser arasından dereceye giren ilk 3 esere ödül verildi. Fotoğraf yarışmasında birinci, ikinci ve üçüncü olan fotoğraflara “https://yarisma.meditek.tr/sonuclar” internet adresi üzerinden ulaşılabiliyor.
Etkinlik süresince; İSG alanında faaliyet gösteren ABB birimleri farkındalık stantlarında katılımcılara tanıtım ve bilgi paylaşımında bulundu.
Son Haberler
Tarihi manastırda radikal karar: Artık duman yok
63. Uluslararası Antalya Altın Portakal Film Festivali heyecanı 24- 31 Ekim’de
Rahmi Koç’a bir tepki de Yılmaz’dan
Antalya Büyükşehir’den geleceğe Yeşil Miras
Vatandaş soracak, Mustafa Yalçın cevaplayacak
Kayseri Büyükşehir'den Sultan Sazlığı'nda uçurtma şenliği
ABB'den bağımlılıkla mücadelede öncü model
Kozan Girişimci Kadınlar Tarımsal Kalkınma Kooperatifi kuruldu
Başkent'te haşerelere geçit yok
SanAtölye kursiyerlerinden yıl sonu sergisi
Kayseri Kocasinan'da öğrencilerden 'geri dönüşüm seferberliği'ne destek
KAYSO'dan 'Nefes Kredisi' müjdesi
Adana Büyükşehir'e Avrupa'dan yeni bir ödül
Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi
Bakan Göktaş, Darülaceze Sosyal Yaşam Şehri'nde kreş açtı