2021 yılı finansal sonuçlarını açıklayan Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, küresel belirsizliklere rağmen bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendirdi.
Haber Giriş Tarihi: 11.03.2022 09:15
Haber Güncellenme Tarihi: 11.03.2022 09:15
Kaynak:
İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker Bisküvi'nin Kamu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamaya göre 2021 yılı cirosu 12,5 milyar TL oldu.
Şirketin yurtiçi operasyonları yüzde 27,4, ihracat ve yurtdışı operasyonları yüzde 31,5 oranında büyüdü. İhracat ve yurtdışı operasyonların ciro içindeki payı ise yüzde 41,1’e yükseldi.
Ülker CEO’su Mete Buyurgan, Pandeminin başından bu yana girdi maliyetlerindeki artışlara rağmen, yeni ürünler ve dengeli ürün porftöyü, farklı coğrafyalara yayılan işleri, risk yönetimi yapısı ve 78 yıllık deneyimiyle bu süreci aralıksız üreterek ve Türkiye’ye değer katmaya devam ederek geçirdiklerini ifade etti. Buyurgan, dünyanın dört bir yanında 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapılırken, 9 binden fazla çalışanı bulunan Ülker’in, Türkiye’de 9, yurt dışında 4 olmak üzere 13 fabrikada üretimine devam ettiğini kaydetti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
Marmara TV
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Ülker pazardaki konumunu güçlendirdi
2021 yılı finansal sonuçlarını açıklayan Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, küresel belirsizliklere rağmen bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendirdi.
İSTANBUL (İGFA) - Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker Bisküvi'nin Kamu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamaya göre 2021 yılı cirosu 12,5 milyar TL oldu.
Şirketin yurtiçi operasyonları yüzde 27,4, ihracat ve yurtdışı operasyonları yüzde 31,5 oranında büyüdü. İhracat ve yurtdışı operasyonların ciro içindeki payı ise yüzde 41,1’e yükseldi.
Ülker CEO’su Mete Buyurgan, Pandeminin başından bu yana girdi maliyetlerindeki artışlara rağmen, yeni ürünler ve dengeli ürün porftöyü, farklı coğrafyalara yayılan işleri, risk yönetimi yapısı ve 78 yıllık deneyimiyle bu süreci aralıksız üreterek ve Türkiye’ye değer katmaya devam ederek geçirdiklerini ifade etti. Buyurgan, dünyanın dört bir yanında 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapılırken, 9 binden fazla çalışanı bulunan Ülker’in, Türkiye’de 9, yurt dışında 4 olmak üzere 13 fabrikada üretimine devam ettiğini kaydetti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa Nilüferli çocuklar yaz kütüphanesinde okula hazırlandı
Malatya'da başarılı öğrenciler onuruna yemek
AKOM uyardı: Kuvvetli poyraz geliyor ama...
Sakarya’da aynı anda 3 orman yangını: Nuruosmaniye’de müdahale devam ediyor
Antalya Kumluca'da çıkan yangına anında müdahale
Prof. Dr. Özdağ: Milli kimlik tehdit altında
Sakarya Geyve'de orman yangınına yoğun müdahale
Deniz tutkunlarına ilham veren tekne Rondetto Rahmi M. Koç Müzesi’nde
Bursalı gençlerden BESAŞ’a teknik gezi
Siyez buğdayında hasat bereketi
İzmir Büyükşehir'den zabıta açıklaması
Sakarya İtfaiyesi yangın bölgelerinde tüm gücüyle müdahalede
Saadet Partisi’nden 'İnşaat Mühendisliği Meslek Kanunu' teklifi
Keklikler doğaya kavuşuyor
İstanbul’da kalp cerrahisinde dev buluşma