Kimyevi sektöründe yeni dönem ihracatın formülünü açıkladı
Kimyevi sektöründe yeni dönem ihracatın formülünü açıkladı
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 Nisan'da yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 14.03.2022 14:00
Haber Güncellenme Tarihi: 14.03.2022 14:00
Kaynak:
İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - Şubat ayında gerçekleştirdiği 2,4 milyar dolar ihracatla Türkiye'nin en fazla ihracat gerçekleştiren ikinci sektörünün çatı STK'sı nisan ayında yeni başkanını ve yönetimini seçmeye hazırlanıyor.
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 nisanda yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı. Koçak ve yönetim ekibi, göreve gelmeleri halinde hayata geçirecekleri projelerin detaylarını aktardılar.
Başkan dışında hiç kimsenin söz sahibi olamadığı, önceki dönemlere göre çok daha az faaliyet yapılan ve sektörün önünü tıkayan bir yönetime karşı çözüm üretebilmek için gönüllü olduklarını söyleyen Tayfun Koçak, "İlk etapta Amerika Birleşik Devletleri, Panama, Şili, İngiltere, Güney Afrika, Kenya, Birleşik Arap Emirlikleri, Vietnam, Hong Kong ve Endonezya’da, sonrasında da üyelerimizle birlikte belirleyeceğimiz ilave ülkelerde, sadece kimya sektörü çalışmalarına yönelik ofisler açıyoruz. Bu ofisler kanalıyla pazardaki rakip ürünleri, sektördeki gelişmeleri inceleyecek, potansiyel alıcılar ile iletişimi sağlayarak tüm üyelerimiz ile paylaşacağız" dedi.
Koçak, rakiplerden daha kaliteli ve daha uygun koşullarda üreterek, Türk Kimya sektörünü tüm dünyaya tanıtacaklarını söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kimyevi sektöründe yeni dönem ihracatın formülünü açıkladı
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 Nisan'da yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı.
İSTANBUL (İGFA) - Şubat ayında gerçekleştirdiği 2,4 milyar dolar ihracatla Türkiye'nin en fazla ihracat gerçekleştiren ikinci sektörünün çatı STK'sı nisan ayında yeni başkanını ve yönetimini seçmeye hazırlanıyor.
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 nisanda yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı. Koçak ve yönetim ekibi, göreve gelmeleri halinde hayata geçirecekleri projelerin detaylarını aktardılar.
Başkan dışında hiç kimsenin söz sahibi olamadığı, önceki dönemlere göre çok daha az faaliyet yapılan ve sektörün önünü tıkayan bir yönetime karşı çözüm üretebilmek için gönüllü olduklarını söyleyen Tayfun Koçak, "İlk etapta Amerika Birleşik Devletleri, Panama, Şili, İngiltere, Güney Afrika, Kenya, Birleşik Arap Emirlikleri, Vietnam, Hong Kong ve Endonezya’da, sonrasında da üyelerimizle birlikte belirleyeceğimiz ilave ülkelerde, sadece kimya sektörü çalışmalarına yönelik ofisler açıyoruz. Bu ofisler kanalıyla pazardaki rakip ürünleri, sektördeki gelişmeleri inceleyecek, potansiyel alıcılar ile iletişimi sağlayarak tüm üyelerimiz ile paylaşacağız" dedi.
Koçak, rakiplerden daha kaliteli ve daha uygun koşullarda üreterek, Türk Kimya sektörünü tüm dünyaya tanıtacaklarını söyledi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı