Kimyevi sektöründe yeni dönem ihracatın formülünü açıkladı
Kimyevi sektöründe yeni dönem ihracatın formülünü açıkladı
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 Nisan'da yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 14.03.2022 14:00
Haber Güncellenme Tarihi: 14.03.2022 14:00
Kaynak:
İGF Haber
İSTANBUL (İGFA) - Şubat ayında gerçekleştirdiği 2,4 milyar dolar ihracatla Türkiye'nin en fazla ihracat gerçekleştiren ikinci sektörünün çatı STK'sı nisan ayında yeni başkanını ve yönetimini seçmeye hazırlanıyor.
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 nisanda yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı. Koçak ve yönetim ekibi, göreve gelmeleri halinde hayata geçirecekleri projelerin detaylarını aktardılar.
Başkan dışında hiç kimsenin söz sahibi olamadığı, önceki dönemlere göre çok daha az faaliyet yapılan ve sektörün önünü tıkayan bir yönetime karşı çözüm üretebilmek için gönüllü olduklarını söyleyen Tayfun Koçak, "İlk etapta Amerika Birleşik Devletleri, Panama, Şili, İngiltere, Güney Afrika, Kenya, Birleşik Arap Emirlikleri, Vietnam, Hong Kong ve Endonezya’da, sonrasında da üyelerimizle birlikte belirleyeceğimiz ilave ülkelerde, sadece kimya sektörü çalışmalarına yönelik ofisler açıyoruz. Bu ofisler kanalıyla pazardaki rakip ürünleri, sektördeki gelişmeleri inceleyecek, potansiyel alıcılar ile iletişimi sağlayarak tüm üyelerimiz ile paylaşacağız" dedi.
Koçak, rakiplerden daha kaliteli ve daha uygun koşullarda üreterek, Türk Kimya sektörünü tüm dünyaya tanıtacaklarını söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kimyevi sektöründe yeni dönem ihracatın formülünü açıkladı
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 Nisan'da yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı.
İSTANBUL (İGFA) - Şubat ayında gerçekleştirdiği 2,4 milyar dolar ihracatla Türkiye'nin en fazla ihracat gerçekleştiren ikinci sektörünün çatı STK'sı nisan ayında yeni başkanını ve yönetimini seçmeye hazırlanıyor.
İstanbul Kimyevi Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İKMİB) Başkan adayı Tayfun Koçak, 7 nisanda yapılacak seçimler öncesinde projelerini açıkladı. Koçak ve yönetim ekibi, göreve gelmeleri halinde hayata geçirecekleri projelerin detaylarını aktardılar.
Başkan dışında hiç kimsenin söz sahibi olamadığı, önceki dönemlere göre çok daha az faaliyet yapılan ve sektörün önünü tıkayan bir yönetime karşı çözüm üretebilmek için gönüllü olduklarını söyleyen Tayfun Koçak, "İlk etapta Amerika Birleşik Devletleri, Panama, Şili, İngiltere, Güney Afrika, Kenya, Birleşik Arap Emirlikleri, Vietnam, Hong Kong ve Endonezya’da, sonrasında da üyelerimizle birlikte belirleyeceğimiz ilave ülkelerde, sadece kimya sektörü çalışmalarına yönelik ofisler açıyoruz. Bu ofisler kanalıyla pazardaki rakip ürünleri, sektördeki gelişmeleri inceleyecek, potansiyel alıcılar ile iletişimi sağlayarak tüm üyelerimiz ile paylaşacağız" dedi.
Koçak, rakiplerden daha kaliteli ve daha uygun koşullarda üreterek, Türk Kimya sektörünü tüm dünyaya tanıtacaklarını söyledi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Çeyrek asırda büyük başarı hikâyesine imza attık
Balıkesir’de emekliler pikniği
Denizli’de gençler dijital tasarım sertifikalarını aldı
Trabzon’da üreticiye düve ve koyun desteği
SGK'dan işverenlere kolaylık... Teminatsız tecil sınırı 10 milyon TL'ye çıkarıldı
Bursa'da Nilüfer Belediyesi’nden istihdam buluşması
CHP'den 'Grup Başkanı değişti' iddialarına yalanlama
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Başkentli çocuklara yeni eğlence alanı
Konya'da uyuşturucu operasyonu: 18 tutuklama
AK Partili Çelik: Terörsüz Türkiye sürecinde yeni aşamaya geçildi
Konya Büyükşehir'den il genelindeki emeklilere kültür turu... İlk gezi Seydişehir ve Beyşehir'e
Manisa Büyükşehir'den 'Fresh Park' serinliği
Yerli tır dorsesi taşıma vagonunda prototip tamamlandı... Karayolu ve demiryolu aynı zincirde buluşuyor
Denizlili kadınlar Büyükşehir ile 'Nefes' aldı