Doğal taş sektöründe iş kazalarını önlemeyi hedefleyen Ege Maden İhracatçıları Birliği, “İş Sağlığı ve Güvenliği Odaklı Faaliyetlerin Geliştirilmesi” isimli Avrupa Birliği projesi kapsamında eğitim programları serisi başlatıyor. İlk toplantılar Afyon ve Muğla'da yapılacak.
Haber Giriş Tarihi: 17.03.2022 15:15
Haber Güncellenme Tarihi: 17.03.2022 15:15
Kaynak:
İGF Haber
İZMİR (İGFA) - "Önce İnsan" sloganıyla hareket eden, doğal taş sektöründe iş sağlığı ve güvenliği önlemlerini en üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen Ege Maden İhracatçıları Birliği, Doğal Taş madenciliği sektöründe iş kazalarını önlemek için “İş Sağlığı ve Güvenliği Odaklı Faaliyetlerin Geliştirilmesi” isimli Avrupa Birliği projesi kapsamında eğitim programları serisi başlatıyor.
Doğal taş firmalarının işveren, İSG uzmanları ve çalışanlarına verilecek, “İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi”nin ilki Afyonkarahisar’da gerçekleştirilecek.
Ege Maden İhracatçıları Birliği’nin “İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi”nde ikinci durağı ise; 21-22 Mart 2022 tarihlerinde Muğla olacak. EMİB, Afyon ve Muğla’yla birlikte İzmir, Balıkesir, Bilecik, Denizli, Burdur ve Antalya olmak üzere 8 ilde eğitim planlıyor.
İş ve işçi sağlığına, iş ve işçi güvenliğine azami özen gösterilmesi gereken bir iş kolu olduklarını söyleyen Ege Maden İhracatçıları Birliği Başkanı Mevlüt Kaya, Projede, Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Maden Mühendisliği Bölümü’yle ortak hareket ettiklerini belirtti. “Sürdürülebilir Madencilik için insan kaynağının sürdürülebilirliğini çok önemsiyoruz” diyen Kaya, proje kapsamında halen faaliyet gösteren 2 bölgedeki farklı özelliklerde ocak işletmelerinde proje teknik çalışmalarını genele bilgi vermek için farkındalığı artırmayı amaçladıklarını söyledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Doğal taş sektörü Afyon ve Muğla’da buluşuyor
Doğal taş sektöründe iş kazalarını önlemeyi hedefleyen Ege Maden İhracatçıları Birliği, “İş Sağlığı ve Güvenliği Odaklı Faaliyetlerin Geliştirilmesi” isimli Avrupa Birliği projesi kapsamında eğitim programları serisi başlatıyor. İlk toplantılar Afyon ve Muğla'da yapılacak.
İZMİR (İGFA) - "Önce İnsan" sloganıyla hareket eden, doğal taş sektöründe iş sağlığı ve güvenliği önlemlerini en üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen Ege Maden İhracatçıları Birliği, Doğal Taş madenciliği sektöründe iş kazalarını önlemek için “İş Sağlığı ve Güvenliği Odaklı Faaliyetlerin Geliştirilmesi” isimli Avrupa Birliği projesi kapsamında eğitim programları serisi başlatıyor.
Doğal taş firmalarının işveren, İSG uzmanları ve çalışanlarına verilecek, “İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi”nin ilki Afyonkarahisar’da gerçekleştirilecek.
Ege Maden İhracatçıları Birliği’nin “İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimi”nde ikinci durağı ise; 21-22 Mart 2022 tarihlerinde Muğla olacak. EMİB, Afyon ve Muğla’yla birlikte İzmir, Balıkesir, Bilecik, Denizli, Burdur ve Antalya olmak üzere 8 ilde eğitim planlıyor.
İş ve işçi sağlığına, iş ve işçi güvenliğine azami özen gösterilmesi gereken bir iş kolu olduklarını söyleyen Ege Maden İhracatçıları Birliği Başkanı Mevlüt Kaya, Projede, Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Maden Mühendisliği Bölümü’yle ortak hareket ettiklerini belirtti. “Sürdürülebilir Madencilik için insan kaynağının sürdürülebilirliğini çok önemsiyoruz” diyen Kaya, proje kapsamında halen faaliyet gösteren 2 bölgedeki farklı özelliklerde ocak işletmelerinde proje teknik çalışmalarını genele bilgi vermek için farkındalığı artırmayı amaçladıklarını söyledi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı