ABD’ye gıda ihracatında yüzde 65’lik artışın olduğuna dikkati çeken Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği, doğal ve organik ürünler pazarındaki trendlerin yakın takiplerinde olduğunu kaydetti.
Haber Giriş Tarihi: 16.03.2022 10:15
Haber Güncellenme Tarihi: 16.03.2022 10:15
Kaynak:
İGF Haber
İZMİR (İGFA) - Doğal ve Organik Ürünler Sektöründeki En Büyük Ticaret Fuarı Expo West 8-12 Mart 2022 tarihlerinde ABD’de düzenlendi.
274 milyar dolar büyüklüğündeki doğal ve organik ürünler pazarının en büyük ticaret fuarı Natural Products Expo West, Anaheim, CA'daki Anaheim Kongre Merkezi'nde misafirlerini güvenli ve başarılı bir şekilde ağırladı. 41'incisini kutlayan etkinlik, doğal ve organik gıda, içecek, güzellik ve ev ürünleri; gıda takviyeleri gibi sektörlerde en son yenilikleri deneyimlemek isteyen 2.700'den fazla katılımcı ve 57.000'den ziyaretçiyi bir araya getirdi.
Geleceğin sağlıklı yaşam trendlerini temsil eden prestijli NEXTY Ödülleri'nin verildiği Fuarda, dört gün süresince pek çok etkinliğe ve doğal ve organik ürünler endüstrisinde olumlu değişime yol açacak ürün inovasyonlarını inceleyen çeşitli eğitici oturumlara da yer verildi.
Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği’ni temsilen Fuarda inceleme ve ziyaretlerde bulunan Yönetim Kurulu Başkanı Birol Celep, doğal ürün trendlerine ilişkin yapılan analizler, trendlerin bugünün sorunlarından kurtulmaktan ziyade gelecek için çözümler üretmeye doğru kaydığını ortaya koyduğunu söyledi.
Tüketici davranışlarının değiştiği günümüzde, doğal ürünler endüstrisi için tüketicilerin ne yöne doğru gittiğini tahmin etmek büyük önem taşıdığını belirten Celep, "Bu açıdan Türkiye olarak geleceğin trendlerini takip etmek ve tüketici davranışlarını doğru analiz ederek stratejiler geliştirmek gerekiyor. Türkiye ile Amerika Birleşik Devletleri arasında ticaret hacmini 100 milyar dolara çıkarma hedefi ihracatçıları ABD pazarı konusunda daha da yüreklendiriyor” tespitinde bulundu ve 2022 yılının Ocak-Şubat döneminde Türkiye’den ABD’ye yapılan gıda ihracatının yüzde 65’lik artışla 147 milyon dolardan 242 milyon dolara çıktı" diye konuştu.
Pandeminin tüm dünyanın gündeminden düşmekte olduğuna işaret eden Başkan Celep, Amerika’da pandeminin gündemden düştüğüne şahit olduğunu, dünyanın bundan sonraki öncelikli gündeminin enflasyonla mücadele olacağına temas etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Amerika'ya gıda ihracat yüzde 65 arttı
ABD’ye gıda ihracatında yüzde 65’lik artışın olduğuna dikkati çeken Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği, doğal ve organik ürünler pazarındaki trendlerin yakın takiplerinde olduğunu kaydetti.
İZMİR (İGFA) - Doğal ve Organik Ürünler Sektöründeki En Büyük Ticaret Fuarı Expo West 8-12 Mart 2022 tarihlerinde ABD’de düzenlendi.
274 milyar dolar büyüklüğündeki doğal ve organik ürünler pazarının en büyük ticaret fuarı Natural Products Expo West, Anaheim, CA'daki Anaheim Kongre Merkezi'nde misafirlerini güvenli ve başarılı bir şekilde ağırladı. 41'incisini kutlayan etkinlik, doğal ve organik gıda, içecek, güzellik ve ev ürünleri; gıda takviyeleri gibi sektörlerde en son yenilikleri deneyimlemek isteyen 2.700'den fazla katılımcı ve 57.000'den ziyaretçiyi bir araya getirdi.
Geleceğin sağlıklı yaşam trendlerini temsil eden prestijli NEXTY Ödülleri'nin verildiği Fuarda, dört gün süresince pek çok etkinliğe ve doğal ve organik ürünler endüstrisinde olumlu değişime yol açacak ürün inovasyonlarını inceleyen çeşitli eğitici oturumlara da yer verildi.
Ege Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği’ni temsilen Fuarda inceleme ve ziyaretlerde bulunan Yönetim Kurulu Başkanı Birol Celep, doğal ürün trendlerine ilişkin yapılan analizler, trendlerin bugünün sorunlarından kurtulmaktan ziyade gelecek için çözümler üretmeye doğru kaydığını ortaya koyduğunu söyledi.
Tüketici davranışlarının değiştiği günümüzde, doğal ürünler endüstrisi için tüketicilerin ne yöne doğru gittiğini tahmin etmek büyük önem taşıdığını belirten Celep, "Bu açıdan Türkiye olarak geleceğin trendlerini takip etmek ve tüketici davranışlarını doğru analiz ederek stratejiler geliştirmek gerekiyor. Türkiye ile Amerika Birleşik Devletleri arasında ticaret hacmini 100 milyar dolara çıkarma hedefi ihracatçıları ABD pazarı konusunda daha da yüreklendiriyor” tespitinde bulundu ve 2022 yılının Ocak-Şubat döneminde Türkiye’den ABD’ye yapılan gıda ihracatının yüzde 65’lik artışla 147 milyon dolardan 242 milyon dolara çıktı" diye konuştu.
Pandeminin tüm dünyanın gündeminden düşmekte olduğuna işaret eden Başkan Celep, Amerika’da pandeminin gündemden düştüğüne şahit olduğunu, dünyanın bundan sonraki öncelikli gündeminin enflasyonla mücadele olacağına temas etti.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Mardin Yeşilli'de sonbahar büyüsü (Özel Haber)
Mustafa Yalçın'a özel övgü
Konya'da vuslat öncesi Zabıta denetimleri arttı
Keşan TSO ve Trakya heyetinden Ankara’da yoğun ziyaret trafiği
Edirne'de tarihi eser kaçakçılığına 2 tutuklama
İzmir’de kadın dostu ulaşım modeli dünya standartlarını aştı
Kayseri Kocasinan'da kentsel dönüşüm hayatları değiştiriyor
Bilecik Pazaryeri standı zirvede yoğun ilgi gördü
33 ilde DEAŞ'a darbe! 51 tutuklama
Kayseri Talas'ta kültür ve sanata yeni dokunuşlar
Kocaeli Büyükşehir mezbahasına örnek tesis vurgusu
Çin Ajansı Xinhua, Midyat'ın tarihini inceledi
İstanbul Maltepe’de yol yenileme çalışmaları tüm hızıyla sürüyor
Kayseri belediyeciliği icraat üretiyor
Mersin’de ‘Biz de Varız’ yürüyüşü