Hizmet kalitesini teknolojik imkanlarla güçlendiren Mudanya Belediyesi, “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası”nı kurarak hizmete aldı. Vatandaşlardan gelen talepler ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
Haber Giriş Tarihi: 14.08.2024 10:04
Haber Güncellenme Tarihi: 14.08.2024 10:04
Kaynak: İGF Haber
BURSA (İGFA) - Mudanya Belediyesi, vatandaşlarla belediyenin iletişimini kolaylaştıracak yeni bir adım daha attı. Vatandaşların talep ve önerilerine hızlı bir şekilde ulaşmak ve etkin çözüm bulmak adına “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası” adlı bir WhatsApp Hattı oluşturuldu. Halk Masası ve sosyal medya üzerinden ulaşan talep ve önerilerin dışında, Mudanyalılar 444 8 922 numaralı WhatsApp Hattı üzerinden fotoğraf ve görüntüleri hızlı bir şekilde belediyeye ulaştırabilecek. Sosyal medya hesaplarının da entegre edildiği sistem sayesinde, belediyeye ulaştırılan istek ve öneriler anlık olarak ilgili birime elektronik olarak bildirilirken, birimlerden gelen cevaplar yine hızlı bir şekilde vatandaşlara aktarılıyor. Hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek olan çözüm masası, mesai saatleri dışında gelen talepleri de otomatik olarak sisteme kayıt edecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Mudanya'da Çözüm Masası kuruldu
Hizmet kalitesini teknolojik imkanlarla güçlendiren Mudanya Belediyesi, “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası”nı kurarak hizmete aldı. Vatandaşlardan gelen talepler ilgili birime iletilerek en kısa sürede çözüme kavuşması sağlanacak.
BURSA (İGFA) - Mudanya Belediyesi, vatandaşlarla belediyenin iletişimini kolaylaştıracak yeni bir adım daha attı. Vatandaşların talep ve önerilerine hızlı bir şekilde ulaşmak ve etkin çözüm bulmak adına “Mudanya Belediyesi Çözüm Masası” adlı bir WhatsApp Hattı oluşturuldu. Halk Masası ve sosyal medya üzerinden ulaşan talep ve önerilerin dışında, Mudanyalılar 444 8 922 numaralı WhatsApp Hattı üzerinden fotoğraf ve görüntüleri hızlı bir şekilde belediyeye ulaştırabilecek. Sosyal medya hesaplarının da entegre edildiği sistem sayesinde, belediyeye ulaştırılan istek ve öneriler anlık olarak ilgili birime elektronik olarak bildirilirken, birimlerden gelen cevaplar yine hızlı bir şekilde vatandaşlara aktarılıyor. Hafta içi mesai saatlerinde hizmet verecek olan çözüm masası, mesai saatleri dışında gelen talepleri de otomatik olarak sisteme kayıt edecek.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Çukur onarıldı sıkıntı giderildi
Keşan'da Zabıta Teşkilatı’nın 198. kuruluş yıl dönümü kutlandı
Bakan Kurum: "Varsa kaçak yapı yıkın, yarın yıkıma gittiğimizde peşimizden gelmeyin"
İSU Genel Müdür Yardımcısı Necati Çalık, KASKİ Genel Müdürü oldu
Avrupa Fair Play Birliği Ödülleri Mardin’de verilecek
Borsa'da neler oluyor?
İzmit'te Kadın ve Çocuk Festivali tamamlandı
Bursa Yüksek Hızlı Tren projesi ne zaman tamamlanacak?
İnegöl'de 3 gün 3 gece alışveriş şenliği
İnegöl'de kurtuluş coşkusu sokaklara taştı
MÜSİAD Bursa’dan Vali Erol Ayyıldız’a ziyaret
Keşan Kent Konseyi Yönetim Kurulu ziyaretlere devam ediyor
Tokat'ta ulaşım altyapısına büyük yatırım: Köy yolları modernize ediliyor
Kayseri OSB'den OVP değerlendirmesi
Kocaeli Büyükşehir Zabıtası görevde okul önleri güvende