Manisa Büyükşehir Belediyesi, Şehzadeler Belediyesi iş birliğiyle Konuk Caddesi, Belediye Caddesi ve 1706 Sokak’ta başlattığı yol yapım çalışmasını tamamladı.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, başlayan asfalt sezonuyla birlikte il genelindeki yol yapım ve onarım çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi, Şehzadeler ilçesi Konuk Caddesi, Belediye Caddesi ve 1706 sokakta başlattığı asfalt çalışmasını tamamladı. Mevcut kilit parke taşlar sökülerek sıcak asfalt serimi yapıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Şehzadeler Belediyesi işbirliğinde yürütülen çalışmalarda 750 ton sıcak asfalt kullanılarak yol konforlu ve güvenli hale getirildi. Tamamlanan asfalt çalışmalarının ardından Büyükşehir Belediyesi ekipleri kaldırımlarda da çalışmalarına başlayacak. Düzenlenen kaldırımlar modern hale getirecek.
“ESKİYEN YOLU YENİLEDİK”
Büyükşehir Belediyesi olarak asfalt sezonunu en iyi şekilde değerlendirmek istediklerini belirten Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, “İl genelinde olduğu gibi şehir merkezinde de asfalt ekiplerimiz çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Vatandaşlarımızın yoğun olarak kullandığı ve deforme olmuş Konuk Caddesi ve Belediye Caddesi ile 1706 sokakta yol çalışması yaptık. Eski kilit parke taş döşeli yolu 750 ton sıcak asfalt kullanarak konforlu hale getirdik. Çalışmalarımız mevsim şartları elverdiği ölçüde devam edecek” dedi.
MUHTAR ATEŞ’TEN BAŞKANLARA TEŞEKKÜR
Şehzadeler ilçesi Yarhasanlar Mahallesi Muhtarı Fevzi Ateş, daha önceki kilit parke döşeli yollarda sık sık göçüklerin olduğunu yapılan asfalt çalışmasından dolayı memnun olduğunu ifade etti. Muhtar Ateş, “Bu durumu Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay ile konuştuk. Kendileri de duyarlı davrandı. Mahallemizde yol çalışmalarına başlayarak asfalta cevirdiler. Şu anda yolumuz çok güzel oldu. Yapılan bu hizmetle büyük bir sıkıntıyı gidermiş olduk. Mahallenin sorunlarını ve sıkıntılarını gidermek için çalışıyoruz. Desteklerini bizden hiç esirgemeyen Besim başkanımız şu ana kadar hep duyarlı davrandılar, şikayetlerimizi dinlediler. Kendilerinden Allah razı olsun. Çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Manisa’da 15 yıllık yol yenilendi
Manisa’da 15 yıllık yol yenilendi
Manisa Büyükşehir Belediyesi, Şehzadeler Belediyesi iş birliğiyle Konuk Caddesi, Belediye Caddesi ve 1706 Sokak’ta başlattığı yol yapım çalışmasını tamamladı.
MANİSA (İGFA) - Manisa Büyükşehir Belediyesi, başlayan asfalt sezonuyla birlikte il genelindeki yol yapım ve onarım çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor. Büyükşehir Belediyesi, Şehzadeler ilçesi Konuk Caddesi, Belediye Caddesi ve 1706 sokakta başlattığı asfalt çalışmasını tamamladı. Mevcut kilit parke taşlar sökülerek sıcak asfalt serimi yapıldı. Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Şehzadeler Belediyesi işbirliğinde yürütülen çalışmalarda 750 ton sıcak asfalt kullanılarak yol konforlu ve güvenli hale getirildi. Tamamlanan asfalt çalışmalarının ardından Büyükşehir Belediyesi ekipleri kaldırımlarda da çalışmalarına başlayacak. Düzenlenen kaldırımlar modern hale getirecek.
“ESKİYEN YOLU YENİLEDİK”
Büyükşehir Belediyesi olarak asfalt sezonunu en iyi şekilde değerlendirmek istediklerini belirten Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, “İl genelinde olduğu gibi şehir merkezinde de asfalt ekiplerimiz çalışmalarını tüm hızıyla sürdürüyor. Vatandaşlarımızın yoğun olarak kullandığı ve deforme olmuş Konuk Caddesi ve Belediye Caddesi ile 1706 sokakta yol çalışması yaptık. Eski kilit parke taş döşeli yolu 750 ton sıcak asfalt kullanarak konforlu hale getirdik. Çalışmalarımız mevsim şartları elverdiği ölçüde devam edecek” dedi.
MUHTAR ATEŞ’TEN BAŞKANLARA TEŞEKKÜR
Şehzadeler ilçesi Yarhasanlar Mahallesi Muhtarı Fevzi Ateş, daha önceki kilit parke döşeli yollarda sık sık göçüklerin olduğunu yapılan asfalt çalışmasından dolayı memnun olduğunu ifade etti. Muhtar Ateş, “Bu durumu Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu ve Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay ile konuştuk. Kendileri de duyarlı davrandı. Mahallemizde yol çalışmalarına başlayarak asfalta cevirdiler. Şu anda yolumuz çok güzel oldu. Yapılan bu hizmetle büyük bir sıkıntıyı gidermiş olduk. Mahallenin sorunlarını ve sıkıntılarını gidermek için çalışıyoruz. Desteklerini bizden hiç esirgemeyen Besim başkanımız şu ana kadar hep duyarlı davrandılar, şikayetlerimizi dinlediler. Kendilerinden Allah razı olsun. Çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Bursa’da minik ellerden çevre mesajı
Trabzon Büyükşehir Ampute’den 10 gollü zafer
Şanlıurfa Jandarması'ndan hasat sezonunda sıkı trafik mesaisi
İstanbul'da Otokoç'a silahlı saldırıyla ilgili 2 şüpheli yakalandı!
Fatsa Fener Adası yeni sezonda ziyaretçilerini bekliyor
İletişim Başkanlığı'nın İngilizce web sitesi blok zincirde
Enerji verimliliğine 20 milyar doların üzerinde yatırım hedefi
Başkan Genç: “Çocuklarımız için çalışmaya devam edeceğiz”
Batman Sason’da Gazze yararına kermes düzenlendi
Ultra Sümela Maratonu’nda şampiyonlar belli oldu
Ordu’da 22 çift "Evet" demek için bu günü seçti
Beyaz perdede haftanın yeni filmleri
Antalya’da yayla yollarında karla mücadele sürüyor
Türkiye ile Gürcistan arasında ormancılık ve su yönetiminde iş birliği anlaşması
Muğla’da Dünya Çevre Günü Çamlı Çocuk Köyü’nde kutlandı