Kayseri Kocasinan'dan öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması
Kayseri Kocasinan'dan öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması
Kayseri Kocasinan'dan öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması
Haber Giriş Tarihi: 24.11.2025 10:09
Haber Güncellenme Tarihi: 24.11.2025 10:09
Kaynak:
İGF Haber
Kayseri Kocasinan Belediyesi, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi iş birliğiyle 17-23 Kasım Ağız ve Diş Sağlığı Haftası kapsamında ilkokul öğrencilerine yönelik ağız ve diş sağlığı taraması gerçekleştirdi.
KAYSERİ (İGFA) - Program kapsamında çocuklara hem muayene yapıldı hem de doğru ağız ve diş bakımına ilişkin eğitim verildi. Konuyla ilgili konuşan Kayseri Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, sağlıklı nesiller yetiştirmek için belediye olarak her zaman çocukların yanında olduklarını vurguladı.
“EVLATLARIMIZIN SAĞLIĞI BİZİM İÇİN HER ŞEYDEN ÖNEMLİ”
Yürütülen tarama programının yalnızca bir sağlık hizmeti değil, aynı zamanda farkındalık çalışması olduğunun altını çizen Başkan Çolakbayrakdar, “Geleceğimizin teminatı olan yavrularımızın daha sağlıklı, daha bilinçli ve daha mutlu bireyler olarak yetişmeleri için belediye olarak tüm imkânlarımızı seferber ediyoruz. Ağız ve diş sağlığı, genel sağlığın en önemli parçalarından biridir. Bu nedenle çocuklarımızın erken yaşlarda doğru alışkanlıkları edinmeleri, ilerleyen yıllarda karşılaşabilecekleri birçok sağlık sorununu önleyecektir. Bugün burada minik öğrencilerin hem ağız ve diş sağlıkları kontrol ediliyor hem de onlara doğru diş fırçalama teknikleri öğretiliyor.
Çocuklarımızın konuyu eğlenerek, öğrenerek ve bilinçlenerek kavraması bizim için çok kıymetli. Bu tür etkinlikleri daha fazla okulumuzda gerçekleştirerek yaygınlaştıracağız. Amacımız, Kocasinan’da yaşayan her bir çocuğun sağlıklı bir gülüşe sahip olmasıdır. Bu anlamlı çalışmaya destek veren Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinin değerli hocalarına ve öğrencilerine teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın sağlığı için ortaya konulan her katkıyı kıymetli buluyoruz. Kocasinan Belediyesi olarak eğitime, sağlığa ve çocuklarımıza yapılan her yatırımın ülkemizin geleceğine yapılan yatırım olduğunun bilinciyle çalışmalarımıza devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Kayseri Kocasinan'dan öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması
Kayseri Kocasinan'dan öğrencilere ağız ve diş sağlığı taraması
Kayseri Kocasinan Belediyesi, Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi iş birliğiyle 17-23 Kasım Ağız ve Diş Sağlığı Haftası kapsamında ilkokul öğrencilerine yönelik ağız ve diş sağlığı taraması gerçekleştirdi.
KAYSERİ (İGFA) - Program kapsamında çocuklara hem muayene yapıldı hem de doğru ağız ve diş bakımına ilişkin eğitim verildi. Konuyla ilgili konuşan Kayseri Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar, sağlıklı nesiller yetiştirmek için belediye olarak her zaman çocukların yanında olduklarını vurguladı.
“EVLATLARIMIZIN SAĞLIĞI BİZİM İÇİN HER ŞEYDEN ÖNEMLİ”
Yürütülen tarama programının yalnızca bir sağlık hizmeti değil, aynı zamanda farkındalık çalışması olduğunun altını çizen Başkan Çolakbayrakdar, “Geleceğimizin teminatı olan yavrularımızın daha sağlıklı, daha bilinçli ve daha mutlu bireyler olarak yetişmeleri için belediye olarak tüm imkânlarımızı seferber ediyoruz. Ağız ve diş sağlığı, genel sağlığın en önemli parçalarından biridir. Bu nedenle çocuklarımızın erken yaşlarda doğru alışkanlıkları edinmeleri, ilerleyen yıllarda karşılaşabilecekleri birçok sağlık sorununu önleyecektir. Bugün burada minik öğrencilerin hem ağız ve diş sağlıkları kontrol ediliyor hem de onlara doğru diş fırçalama teknikleri öğretiliyor.
Çocuklarımızın konuyu eğlenerek, öğrenerek ve bilinçlenerek kavraması bizim için çok kıymetli. Bu tür etkinlikleri daha fazla okulumuzda gerçekleştirerek yaygınlaştıracağız. Amacımız, Kocasinan’da yaşayan her bir çocuğun sağlıklı bir gülüşe sahip olmasıdır. Bu anlamlı çalışmaya destek veren Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinin değerli hocalarına ve öğrencilerine teşekkür ediyorum. Çocuklarımızın sağlığı için ortaya konulan her katkıyı kıymetli buluyoruz. Kocasinan Belediyesi olarak eğitime, sağlığa ve çocuklarımıza yapılan her yatırımın ülkemizin geleceğine yapılan yatırım olduğunun bilinciyle çalışmalarımıza devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor