4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
Haber Giriş Tarihi: 25.11.2025 11:59
Haber Güncellenme Tarihi: 25.11.2025 11:59
Kaynak:
İGF Haber
İstanbul Beylikdüzü Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki tüm öğretmenler adına 4 bini aşkın fidan bağışı yaptı.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, belediye meclis üyeleri ve müdürler 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki eğitim kurumlarını ziyaret ederek öğretmenlerin gününü kutladı.
Belediye, bu yıl anlamlı bir uygulamaya imza atarak ilçede görev yapan tüm öğretmenler adına TEMA Vakfı aracılığıyla Erzincan’da 4 bini aşkın fidan dikimi gerçekleştirdi. Ziyaretlerde öğretmenlere bağış sertifikaları ve hediyeler takdim edildi.
“YAPTIĞINIZ İŞ ÇOK KIYMETLİ VE KUTSAL”
Okul yönetimi ve öğretmenlerle bir araya gelen Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında, açtığı yolda nesiller yetiştirmek öğretmenlerimizin elinden geçiyor. O yüzden yaptığınız iş çok kıymetli ve kutsal. İnşallah daha aydınlık günler gelecek ve bunda da sizin katkınız çok fazla. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun” ifadelerini kullandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
4 bini aşkın fidan öğretmenler için toprakla buluştu
İstanbul Beylikdüzü Belediyesi, 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki tüm öğretmenler adına 4 bini aşkın fidan bağışı yaptı.
İSTANBUL (İGFA) - İstanbul Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, belediye meclis üyeleri ve müdürler 24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında ilçedeki eğitim kurumlarını ziyaret ederek öğretmenlerin gününü kutladı.
Belediye, bu yıl anlamlı bir uygulamaya imza atarak ilçede görev yapan tüm öğretmenler adına TEMA Vakfı aracılığıyla Erzincan’da 4 bini aşkın fidan dikimi gerçekleştirdi. Ziyaretlerde öğretmenlere bağış sertifikaları ve hediyeler takdim edildi.
“YAPTIĞINIZ İŞ ÇOK KIYMETLİ VE KUTSAL”
Okul yönetimi ve öğretmenlerle bir araya gelen Beylikdüzü Belediye Başkan Vekili Av. Önder Serkan Çebi, “Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ışığında, açtığı yolda nesiller yetiştirmek öğretmenlerimizin elinden geçiyor. O yüzden yaptığınız iş çok kıymetli ve kutsal. İnşallah daha aydınlık günler gelecek ve bunda da sizin katkınız çok fazla. Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun” ifadelerini kullandı.
Kaynak: İGF Haber
Son Haberler
Şampiyon marşın Bursalı bestecileri Büyükşehir'de ağırlandı
TÜSİAD heyeti Madrid'de temaslarda bulundu
Eskişehir’de dört genç orkestra şefi finale yükseldi
Kocaeli'de Dilovası’nın yeni kalbi yükseliyor
Ticari toplanan süt geriledi... Ayran ve kefir üretimi arttı
Bursa Osmangazi’den Çukurca'ya modern spor tesisi
Trabzon’da Çilekli Düşler Köyü binlerce çocuğu ağırladı
Silivri Belediyesi’nden Başkan Balcıoğlu hakkında açıklama... Hizmetler kesintisiz sürüyor
MASKİ’de yapay zeka ve akıllı hizmetler devrede
Muğla’dan yat sektörüne stratejik adım
TOFAŞ yeni sezonda BKT EuroCup'a katılacak
Muğla’da üreticiye kaba yem ve balık yemi desteği
Başkent’te çocuklar oyunla buluştu
Trabzon Ampute futbolunda yeni hedef
Eskişehir’de geleneksel şenlik renkli etkinliklerle başlıyor